L'OMAC centralitza les consultes d'informació i tràmits dels ciutadans i les ciutadanes.
L'oficina municipal d'atenció a la ciutadania (OMAC) és el servei de l'Ajuntament que s'ocupa del padró d'habitants, del cobrament de totes les taxes i rebuts municipals, i també d'expedir documents i certificats.
A més, l'OMAC s'encarrega d'atendre i respondre totes les consultes d'informació sobre els tràmits, les sol·licituds i els certificats que necessiten els ciutadans en les gestions que han de fer amb l'administració local. També acull el registre general d'entrada de documentació i els serveis d'atenció telefònica.
Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà (OMAC)
Av. Salvador Dalí, 107 (planta baixa)
17600 Figueres
Telèfon: 972 03 22 00
e.mail: omac@figueres.org
Cita prèvia: www.figueres.cat/cita
Horaris:
Matins de dilluns a divendres de 08.30 a 14.00
Tardes de dilluns a dijous de 16.00 a 18.00, exclusivament amb cita prèvia, que es pot obtenir a www.figueres.cat/cita
Durant les festes de Nadal, Santa Creu, Setmana Santa i l'estiu (del 24 de juny a l'11 de setembre) només es fa horari de matins