Concessió de bonificacions per a tractors, remolcs, semiremolcs i maquinària agrícola
El vehicle ha de disposar de la Cartilla d'Inspecció Agrícola o bé del certificat de la Generalitat de Catalunya d'inscripció del vehicle al registre de maquinària agrícola
QUI HO POT DEMANAR?
L’interessat (titular del vehicle) o a través de tercera persona (representants, apoderats, etc.)
COM ES FA?
Si el sol·licitant és una persona física té tres opcions per a fer la presentació de la sol·licitud:
1) Presencialment a l’Oficina Municipal d’Atenció al Ciutadà
2) A través dels portals telemàtics municipals. En cas de dificultats tècniques o dubtes consulta aquest document d'ajuda on line.
3) Per correu ordinari a l'adreça següent:
AJUNTAMENT DE FIGUERES
Avda. Salvador Dalí, 107
17600 FIGUERES
Si el sol·licitant és una persona jurídica o algun dels subjectes que s'estableixen als articles 14.2 i 14.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques*, està obligada a presentar la sol·licitud telemàticament a través dels portals telemàtics municipals. En cas de dificultats tècniques o dubtes consulta aquest document d'ajuda on line
* a) Les persones jurídiques
b) Les entitats sense personalitat jurídica
c) Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
d) Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
e) Els empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d'empleat públic, tal com determini reglamentàriament cada Administració.
IMPORTANT: En cap cas s'acceptaran sol·licituds presentades per correu electrònic
ON ES FA PRESENCIALMENT?
Oficina Municipal d’Atenció al Ciutadà
Avinguda Salvador Dalí, 107 (FIGUERES) - Telèfon 972 032 200.
L'Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà (OMAC) només garanteix l'atenció als usuaris que hagin concertat cita prèvia.
QUAN ES FA?
En qualsevol moment. L'exempció tindrà efectes a partir del següent padró (any següent). Un cop concedida l’exempció per un vehicle, no cal tornar-la a demanar cada any, a menys que es canviï de vehicle
TRAMITACIÓ TELEMÀTICA
Per presentar sol·licituds via telemàtica accediu als portals electrònics municipals.
DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR
- Formulari IRE012 degudament omplert
- Còpia del permís de circulació i de la fitxa tècnica del vehicle.
- Còpia de la Cartilla d'Inspecció Agrícola o bé Certificat de la Generalitat de Catalunya d'inscripció del vehicle al registre de maquinària agrícola
TAXES, PREUS PÚBLICS O TARIFES:
Aquest servei és gratuït.
TRÀMITS NECESSARIS:
1) Descarrega, omple i guarda al disc el formulari IRE012. Si és el cas, imprimeix-lo i signa'l.
2) Presenta aquest formulari i la resta de documentació necessària per algun dels mitjans explicats a l'apartat "Com es fa?" d'aquest document.
NORMATIVA D’APLICACIÓ
- Ordenances Fiscals Municipals.
- Text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per RD Legislatiu 2/2004, de 5 de març
MÉS INFORMACIÓ
Oficina Municipal d’Atenció al Ciutadà.
Avinguda Salvador Dalí, 107 (FIGUERES)
Telèfon 972 032 200
Àrea de Gestió Tributària
Plaça de l’Ajuntament, 12, 3er. pis (FIGUERES)
Telèfon 972 032 275
Serveis Territorials d'Agricultura, Alimentació i Acció Rural a Girona
Avinguda de Vilallonga, 59 A
Telèfon 972 51 43 79
IMPRESOS:
IRE012
OBSERVACIONS:
Aquesta informació té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les Disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius ni, per tant, pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació