El portal e-FACT és el sistema de facturació electrònica utilitzat per les administracions públiques catalanes, i per tant, també per l’Ajuntament de Figueres.
Des de l’any 2015 totes les empreses i altres entitats definides a l’article 4 de la Llei 25/2013, del 27 de desembre, tenen l’obligació de presentar factures electròniques en la seva relació amb les administracions públiques.
Com es fa?
Per presentar una factura electrònica a l’Ajuntament de Figueres es podrà seguir l’enllaç que trobareu a continuació, que a la vegada, també us permetrà fer un seguiment de les factures que heu presentat.
e-FACT
Des del mateix e-FACT també ofereixen suport a les empreses per tal de resoldre dubtes en relació a l'administració:
- Com crear una factura
- Com enviar una factura
- Com consultar l'estat de les factures
Per qualsevol consulta o dubte us podeu posar en contacte amb l’Oficina Empresa a través del mail oficinaempresa@figueres.org o el telèfon 972 67 42 61