Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Sol·licitud d'inscripció, requisits i documentació per al registre de sol·licitants d'Habitatge de Protecció Oficial (HPO)

El Registre de Sol·licitants d'HPO és un registre públic, administratiu, compost pels registres propis dels ajuntaments que es puguin arribar a constituir i pel registre de l’Administració de la Generalitat de Catalunya.

No hi ha terminis per tramitar-hi la sol·licitud d’inscripció, i s’hi pot inscriure qualsevol persona amb residència en un municipi de Catalunya, en qualsevol moment i a través de qualsevol dels canals disponibles. 

Una vegada la inscripció és notificada per part de l'Agència de l'Habitatge, si l'objectiu de la persona és quedar a la llista d'espera d'una possible adjudicació d'un habitatge, la sol·licitud s'haurà de renovar cada any, si no es produirà la caducitat d'aquesta.

Per poder ser adjudicatari d’un habitatge amb protecció oficial, és un requisit imprescindible estar inscrit en el Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial de Catalunya.