Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Ompliu aquest formulari si necessiteu material per a les vostres activitats puntuals (equip de so, il·luminació, projector, pantalla, etc.). El material està dipositat al CC Creu de la Mà

NORMATIVA D'ÚS

QUINS MATERIALS PODEU SOL·LICITAR?
  • Equip d’il·luminació
  • Equip de so portàtil amb micròfon / Micròfon amb cable / Peu de micròfon
  • Canó projector
  • Pantalla plegable
  • Taules plegables (4 unitats)
  • Carpa
QUI EN POT FER ÚS?

Les entitats que estan registrades al Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes segons allò que diu l’article 183è del Reglament Orgànic Municipal. El material podrà ser utilitzat només amb finalitats que tinguin a veure amb l’entitat. El Servei d'Acció Cívica podrà demanar la documentació que cregui oportuna per tal que l’entitat acrediti que l’ús per al qual s’ha fet la sol·licitud sigui realment el que s’ha dut a terme.

COM S'HA DE SOL·LICITAR?

Per sol·licitar-lo només cal que ompliu el formulari que trobareu a continuació. Un cop el rebem ens posarem en contacte amb vosaltres per confirmar la reserva de material. La sol·licitud s'ha de fer amb un mínim de 10 dies d'antel·lació.

ON S'HA DE RECOLLIR?

El material es recollirà al Centre Cívic Creu de la Mà el dia acordat (de dilluns a divendres) entre les 9 i les 14h. Per recollir-lo caldrà portar aquest DOCUMENT DE NORMATIVA omplert i signat.

CONDICIONS D'ÚS
  • S’ha de tornar el material en les mateixes condicions que ha estat lliurat, és a dir, sense desperfectes o avaries.
  • En cas que el material torni amb algun desperfecte o avaria, l’entitat que l’ha utilitzat es farà càrrec de la reparació d’aquest material.
  • Si la reserva s’anul·la us demanem que ho notifiqueu el més aviat possible telefonant al mateix Centre Cívic.
  • El material no podrà ser utilitzat més de quatre dies consecutius i, en cas que ningú en demani l’ús, s’haurà de fer una nova sol·licitud per escrit demanant-ne la pròrroga per a un termini màxim de dos dies més.
  • El material no podrà ser utilitzat de manera periòdica els mateixos dies setmanals.
MÉS INFORMACIÓ

Per a més informació adreceu-vos al Servei d'Acció Cívica de l'Ajuntament de Figueres. Avinguda Salvador Dalí, 107. Tel. 972 03 23 26


FORMULARI DE SOL·LICITUD

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de Desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l'informem que les dades obtingudes seran incorporades a un fitxer responsabilitat de l'Ajuntament de Figueres només per a finalitats vinculades directa o indirectament amb l'expedient, tràmit o gestió al qual es refereix aquest formulari.