Properament, les empreses i els treballadors autònoms de l’Alt Empordà podran sol·licitar aquest ajut consistent en la realització d'assessoraments especialitzats i el lliurament d'un pla d’acció personalitzat per a millorar en els àmbits clau per a la seva competitivitat i creixement.
Aquesta subvenció en espècie consistirà en la realització de sessions d’assessorament especialitzades i en el lliurament d'un pla d'acció personalitzat que ofereix l’Ajuntament de Figueres a les empreses i als treballadors autònoms de l'Alt Empordà en els àmbits següents:
- Model de negoci i planificació estratègica
- TIC
- Innovació
- Màrqueting
Amb la particularitat que cada persona sol·licitant podrà escollir com a màxim dos àmbits d'assessorament d'entre els quatre que s'ofereixen.
Cada empresa rebrà quatre sessions d’assessorament especialitzat d’una durada de tres hores cadascuna per cada àmbit concedit:
- Una sessió de diagnosi
- Una sessió de pla de treball
- Dues sessions de seguiment
A més de les sessions, les empreses rebran un pla d'acció personalitzat elaborat pel consultor expert designat o contractat per l'Ajuntament de Figueres, el qual s’entregarà a l’empresa després de la finalització de les sessions d’assessorament.
S’hi destina la quantitat total de 27.360,00 euros, amb una subvenció en espècie màxima valorada en 480,00 euros (en el cas que la subvenció es concedeixi per un àmbit) o en 960,00 euros (en el cas que la subvenció es concedeixi per dos àmbits) per persona beneficiària, fins a esgotar el crèdit disponible.
Aquesta és una acció inclosa en el marc de l'operació "Cooperativa 2.0 i incubadora vertical per al foment de la competitivitat empresarial a l’Alt Empordà" (Operació GO03-001934) dins del Projecte d’Especialització i Competitivitat Territorial (PECT) "Girona, ecosistema innovador", liderat per la Diputació de Girona. Aquesta iniciativa està cofinançada per la Unió Europea a través del Fons Europeu de Desenvolupament Regional, en el marc del Programa Operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020, en un 50% de la despesa elegible, i en un 25% per la Diputació de Girona.
El termini de presentació de sol·licituds s'obrirà properament.
Si tens algun dubte o consulta, pots enviar un correu electrònic a oficinaempresa@figueres.org o trucar al 972 67 42 61.
Podràs presentar la sol·licitud a través del portal telemàtic municipal a l'adreça https://tinyurl.com/etramfigueres on et caldrà disposar d'un certificat digital.
Si tens dubtes sobre la presentació d'instàncies telemàtiques clica el següent enllaç: http://omacw.figueres.org:8085/portal/export/sites/default/omac/publico/AltresDocuments/Tramitacix_telemxtica.pdf