L'OMAC centralitza les consultes d'informació i tràmits dels ciutadans i les ciutadanes.
L'oficina municipal d'atenció al ciutadà (OMAC) és el servei de l'Ajuntament que s'ocupa del registre d'empadronament i de la cobrança de totes les taxes i rebuts municipals, i també d'expedir documents i certificats.
A més, l'OMAC s'encarrega d'atendre i respondre amb eficiència totes les consultes d'informació sobre els tràmits, les sol·licituds i els certificats que necessiten els ciutadans en les gestions que han de fer amb l'administració local. També acull el registre general d'entrada de documentació i els serveis d'atenció telefònica.
Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà (OMAC)
Av. Salvador Dalí, 107 (planta baixa)
17600 Figueres
Telèfon: 972 03 22 00
Fax: 972 67 37 05
ATENCIÓ AL PÚBLIC AMB CITA PRÈVIA
Arran de la situació d'excepcionalitat, només s'aten amb cita prèvia, sense cap excepció.
Cal demanar la cita a través de cites.figueres.org
Més informació:
Telèfon: 972 03 22 00
omac@figueres.org