Un total de 46 establiments de Figueres han participat en el concurs d'aparadors de Nadal
El concurs d'aparadors de Nadal, organitzat per l'Ajuntament de Figueres i el setmanari l'Empordà, té l'objectiu de promoure el comerç local i incentivar la decoració de la ciutat durant les festes nadalenques.
Aquesta segona edició ha comptat amb més categories amb la motivació d'incloure més comerços figuerencs. Ha estat obert a tots els establiments del municipi amb un aparador visible des del carrer i un jurat ha anat a visitar a tots els participants per a valorar diferents elements com la creativitat i l'originalitat.
La regidora de Comerç i Mercats Ester Marcos valora molt positivament aquesta segona edició "Aquest concurs consolidat ja a Figueres és una iniciativa que ajuda tant a dinamitzar el comerç local com a millorar la imatge nadalenca de la ciutat". La regidora ha destacat la satisfacció dels comerciants amb la iniciativa i ha explicat que "des de l'Ajuntament volem premiar l'interès dels comerciants per millorar la imatge dels seus establiments i participar en la decoració nadalenca de la ciutat".
El premi al millor aparador nadalenc 2021 és per a Puig Giralt que rebrà 1000 euros de premi, a més d'una campanya publicitària valorada en 300 euros al Setmanari de l'Alt Empordà.
El premi a l'aparador més figuerenc l'ha rebut la Joieria Ferrer S.L amb 500 euros de premi, a més d’una campanya publicitària valorada en 300 euros al Setmanari de l’Alt Empordà.
El premi a l’aparador més original és per a Comoyoko amb 500 euros de premi, a més d’una campanya publicitària valorada en 300 euros al setmanari de l’Alt Empordà.
El premi a l’aparador més sostenible és per a Carla Andreu Estètica que rebrà 500 euros de premi, a més d’una campanya publicitària valorada en 300 euros al setmanari de l’Alt Empordà.
El premi a l’aparador més periodístic l'ha rebut Vilagran Perruqueria amb 500 euros de premi, a més d’una campanya publicitària valorada en 300 euros al setmanari de l’Alt Empordà.
El premi a l’aparador més amateur (handmade) és per a Prink que ha estat guardonat amb 500 euros de premi, a més d’una campanya publicitària valorada en 300 euros al setmanari de l’Alt Empordà.
Hi haurà també el premi accèssit a l’aparador més transversal a Flors Bahí com a reconeixement. 1 any de subscripció gratuïta al setmanari de l’Alt Empordà.