Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà de Figueres, l'OMAC, celebra 10 anys i incorpora un servei de cita prèvia que permetrà guanyar temps als usuaris. S'hi pot accedir des del web municipal www.figueres.cat.

L'OMAC de Figueres incorpora el servei de cita prèvia .

Aquest passat mes de maig, l’OMAC va complir 10 anys consolidant-se com a oficina de referència per als ciutadans, passant de 20.000 usuaris l’any 2006 a més de 52.000 usuaris el 2015, reduïnt el temps d’espera, i obrint a les tardes per facilitar les gestions als ciutadans.

La nova imatge corporativa de l'Oficina manté el primer eslògan, “L’Ajuntament a prop teu”, ja que es conserva el mateix esperit i intenció amb la que es va crear 2006. El canvi s'ha fet en els colors, que s’actualitzen seguint la línia general de la imatge de l’Ajuntament.

L'alcaldessa de Figueres, Marta Felip, recorda que des del 2006 que es va crear l'OMAC, s'han anat realitzant accions per millorar aquest servei clau per la proximitat que té amb el ciutadà, i per aquest motiu "creiem que cal dotar-lo de les millores i els recursos necessàris per simplificar les gestions als ciutadans i millorar la relació amb l'administració. La cita prèvia serà un pas important en al qualitat del servei, reduïnt considerablement el temps d'espera". Felip també ha anunciat que es treballarà en la millora i ampliació del servei d'atenció telefònica.

Per la seva banda, la regidora de l'OMAC Dolors Pujol ha avançat que properament s'ampliarà el servei de cita prèvia també per a sol·licitar reunions amb regidors i tècnics municipals, un pas important per modernitzar l'administració i posar-nos al mateix nivell del servei que ofereixen les altres administracions.

Enllaç cita prèvia OMAC: http://ca.figueres.cat/tramits/