Han acordat treballar per posar en marxa la campanya turística conjunta “Destino Figueres”
L’alcaldessa de Figueres, Agnès Lladó, el vicealcalde, Pere Casellas i el regidor de turisme, Alfons Martínez s’han reunit avui amb el president de Renfe, Isaías Táboas i amb el cap de màrqueting de la companyia, Manuel Sempere. L’objectiu, treballar per posar en marxa la campanya conjunta “Destino Figueres”, una campanya de promoció de la ciutat a través dels trens -convencionals, AVE i corredor mediterrani- i del Canal de Renfe Viajes per donar a conèixer els llocs més emblemàtics de la ciutat de Figueres.
Canal Renfe és la tercera pàgina web més visitada de viatges d’Espanya, després de Booking i Tripadvisor.
Per altra banda, durant la reunió, els responsables de Renfe s’han compromès a estudiar la petició de l’Ajuntament per millorar i adequar els horaris de trens de gran velocitat a Figueres a primera hora del matí i a última hora del vespre, una reivindicació dels usuaris figuerencs que es desplacen a Barcelona diàriament, sobretot, per motius laborals.