- https://www.figueres.cat/actualitat/agenda/club-de-lectura-facil-debat-sobre-la-lectura-mar-i-cel-d-angel-guimera-adaptacio-de-merce-ubach-13658
- Club de lectura fàcil. Debat sobre la lectura: Mar i cel d'Àngel Guimerà. Adaptació de Mercè Ubach.
- 2014-01-09T16:00:00+01:00
- 2014-01-09T17:00:00+01:00
Club de lectura fàcil. Debat sobre la lectura: Mar i cel d'Àngel Guimerà. Adaptació de Mercè Ubach.
09/01/2014 de 16:00 a 17:00